Katedra manažmentu a ekonomiky |
Priemyselné Inžinierstvo |
Peter MALEGA – Ondrej BAHLEDA INOVAČNÁ STRATÉGIA A INOVAČNÝ POTENCIÁL PODNIKU |
|
Monika FEDORČÁKOVÁ RASTOVÉ stratégiE ako kľúčový faktor konzistentnej stratégie úspešnej spoločnosti |
|
Peter MALEGA KONKURENČNÁ STRATÉGIA – ZÁKLAD FUNGOVANIA ÚSPEŠNÉHO PODNIKU |
|
Viktor KUŽDÁK STRATEGICKÝ MANAŽMENT – ZÁKLAD FUNGOVANIA ÚSPEŠNÉHO PODNIKU |
|
Peter MALEGA – Ondrej BAHLEDA TVORBA INOVATÍVNYCH PODNIKOV |
|
Emília SPIŠÁKOVÁ PODPORA INOVAČNÝCH AKTIVÍT PODNIKOV PROSTREDNÍCTVOM LEASINGU |
|
Peter MALEGA – Karel RAKÚŠAN BUSINESS IDENTITA AKO SÚČASŤ FORMOVANIA IM AGE PODNIKU |
|
Michaela DURKÁČOVÁ PRÍSTUPY K HODNOTENIU VÝKONNOSTI PODNIKU A JEHO PROCESOV V KONTEXTE EKONOMICKÉHO VÝVOJA |
|
Renáta Turisová PRÍČINY VZNIKU REKLAMÁCIE A ICH MOŽNÉ RIEŠENIA |
|
Juraj kováč SEGMENTÁCIA VýROBY V PROJEKTOVANÍ VÝROBNÝCH SYSTÉMOV |
|
|
|